Naar de content

Stel de eindgebruiker centraal met strategische bewonerscommunicatie

13 december 2018

Iedereen die het weleens gespeeld heeft weet dat de kracht van een goed potje schaak schuilt in het vermogen om minimaal één stap vooruit te kunnen denken. En het liefst nog een stap of 2, 3 extra.
Diezelfde uitdaging geldt ook voor projecten in de wereld van verbouw, nieuwbouw, onderhoud, renovatie en infra. Want wie in staat is om meerwaarde te creëren door in elke fase in te spelen op de (informatie)behoefte van de eindgebruiker pakt een voorsprong en dus; de winst. Wees de concurrentie een stap, of zelfs 2, 3 stappen voor met een strategische inzet van bewonerscommunicatie op maat. Project- en communicatietool Cobee helpt jou een stap vooruit te denken.

Contact opnemen

Bouw projecten om de eindgebruiker heen

Bij schaken moeten de verschillende stukken met ieder zijn eigen dynamiek, strategisch gepositioneerd worden om zo in een perfect afgestelde samenwerking de koning te beschermen. Zo moeten bij bouw gerelateerde projecten de verschillende partijen en samenwerkingspartners, stuk voor stuk met ieder zijn expertises, ingezet worden om de eindgebruiker centraal te stellen. Door de projectorganisatie- en communicatie op hen af te stemmen win je aan sympathie, wederzijds begrip en daardoor uiteindelijk een gestroomlijnde uitvoering van het project. Kortom; door projecten om de eindgebruikers heen te bouwen profiteer je van minimale obstakels en een maximaal resultaat.

Bekijk de voordelen

Stap voor stap, project na project

Hoe vaker het spel gespeeld wordt, des te sneller bepaalde specifieke situaties herkend zullen worden en daarop geanticipeerd kan worden. Met de innovatieve projectorganisatie- en bewonerscommunicatietool Cobee wordt met behulp van interactie en data kennis gemaakt. Kennis die helpt om een lopend project tijdig bij te sturen en een volgend project nóg efficiënter in te richten. En met behulp van een optimaal in- en overzicht uiteindelijk naar nóg hogere tevredenheid van zowel de opdrachtgever, uitvoerder als eindgebruiker uit te voeren. Een win-win-win-situatie voor alle betrokken partijen. Cobee biedt de tools, sterker nog; Cobee ís de tool die jou helpt om eenvoudig de volgende stap te zetten richting bewonerscommunicatie op maat.

Jij bent aan zet

Cobee kent geen ingewikkelde spelregels en is voor iedereen laagdrempelig toegankelijk. Sla dus nu je slag, vraag via onderstaande button een gratis demo aan en ontdek zelf waarom Cobee dé interactieve online tool is voor optimale bewonerscommunicatie is.

Demo aanvragen

Cobee is ook de bewonerscommunicatie-tool bij saneren

Als uitvoerder wil je dat een sanering (kosten)efficiënt, volgens planning en naar tevredenheid van alle betrokken partijen verloopt. Optimale communicatie tussen jou en de eindgebruikers zijn hiervoor cruciaal. Wanneer ligt de straat bijvoorbeeld open? En hoe lang is het gas, water of de elektra er af? Met Cobee hebben alle betrokkenen eenvoudig, real-time en op maat inzicht in de voor hen relevante ontwikkelingen binnen een saneringsproject. Daarnaast biedt Cobee meerwaarde doormiddel van de interactieve afspraken module voor o.a. schouwingen, het aansluiten van dienstleidingen en vervangen van de meters. Vervolgens verstuur je bewoners met één druk op de knop een gepersonaliseerde brief zodat zij zowel on- áls offline tijdig geïnformeerd zijn.

Bekijk ook

Communiceren in je eigen huisstijl - deel 2 over traditionele huisstijlitems

Communiceren in je eigen huisstijl? Je doet ’t met Cobee [deel 2]

5 augustus 2024
Sociale en technische opnames zonder internet: je doet ’t met Cobee

Sociale en technische opnames zonder internet: je doet ‘t met Cobee

14 oktober 2024