Correspondentie
Optimaal bereik
Ontdek de mogelijkheden van real-time informatie delen door middel van pushberichten. Daarnaast kun je ook gemakkelijk e-mailen, chatten, sms’en, in-app berichten versturen en brieven versturen. Je hebt de volledige vrijheid over de manier van communiceren en aan wie je dit wel en niet toont.
Pushberichten
Via de pushberichten kun je doorklikken naar de specifieke functionaliteiten.
In sommige gevallen is het bijvoorbeeld de perfecte gelegenheid om de mensen een enquête in te laten vullen, een inzicht te geven in de aanvullende informatie, een document te laten ondertekenen, een planning te tonen, een nieuwsbericht te publiceren of afspraken in te laten plannen.
Via de berichten die je in de app kunt genereren kun je de mensen een inzicht geven in het dossier dat je hebt opgebouwd, contact leggen via de interne berichtenmodule of belangrijke informatie delen die voor de bewoners of omgeving van belang zijn.
Traditioneel communiceren
De module correspondentie maakt het mogelijk om de communicatie volledig te digitaliseren. Alles wat je via de software kunt genereren én afdrukken kan geheel in eigen huisstijl en met je eigen logo. Je ziet dus niet dat de software van Cobee is.
Met Cobee stel je razendsnel brieven samen. Met één druk op de knop worden de brieven en enveloppen per adres gepersonaliseerd gegenereerd en vóór 16:00 verstuurd waardoor ze de volgende dag al op de mat liggen. De gehele flow verloopt geheel automatisch vanuit onze eigen software en is ook vooruit te plannen, zodat je er zeker van bent dat de juiste communicatie op het juiste tijdstip plaats zal vinden.
Eenvoudig inzichtelijk
De mogelijkheid om retourenveloppen mee te leveren is er ook! Dit kun je gemakkelijk communiceren met de drukker en via het antwoordnummer van Cobee laten verlopen. Wat hieraan bijzonder is, is dat het antwoord automatisch digitaal wordt ingeschoten waarmee je digitale statistieken opbouwt. De documenten zijn zo ontwikkelt dat de software dit kan uitlezen en om kan zetten naar een digitaal antwoord.
Het dossier dat je hiermee opbouwt is eenvoudig in te zien in de software van Cobee. Daarbij heb je zelf de keuze om dit inzicht ook aan de bewoners of opdrachtgever(s) te geven. Voor bepaalde ketenpartners kun je ook specifieke onderdelen delen, zodat zij een deel van de correspondentie over kunnen nemen.
De keuze van de bewoner
De manier van communiceren hangt af van de doelgroep die je moet aanspreken. Om dit voor iedereen volgens wens te laten verlopen, kan de bewoner zelf een voorkeur van communiceren aangeven. De correspondentie zal automatisch digitaal verlopen, maar de bewoner kan ook aangeven om dit via de post te ontvangen. De voorkeur wordt per bewoner bijgehouden in de software.
Gericht communiceren
Bij het verzamelen van alle adressen kun je de bewoners groeperen of labelen met bepaalde eigenschappen. Zo krijg jij de mogelijkheid om per label of meerdere labels tegelijk te communiceren. Denk dan aan even en oneven huisnummers, per postcode, per gebied of per type plattegrond bij bijvoorbeeld nieuwbouw. Op die manier blijft de correspondentie persoonlijk en gericht, waardoor er geen miscommunicatie kan ontstaan.