Naar de content

7 verschillende talen beschikbaar: doorbreek een taalbarrière

30 juni 2023
7 verschillende talen beschikbaar: doorbreek een taalbarrière

Projecten in bewoonde staat kunnen voor bewoners ingrijpend en verwarrend zijn. Om deze uitdaging aan te pakken en bewoners actief te betrekken bij het proces, zetten we ons digitale bewonersplatform in. Via de app kunnen bewoners nauwkeurige en up-to-date informatie ontvangen over de ontwikkelingen in en rondom hun woning, geheel in de taal van hun keuze.

Of het nu gaat om nieuwsberichten over de voortgang van het project, gedetailleerde planningen of specifieke instructies met betrekking tot de werkvolgorde: ons digitale platform zorgt ervoor dat bewoners altijd op de hoogte zijn. Dankzij de automatische vertaalfunctie kunnen bewoners de informatie ontvangen in hun eigen taal. Dit draagt bij aan een beter begrip en een gevoel van betrokkenheid.

Automatische vertaling

Stel je voor dat een bewoner alleen Arabisch spreekt, de app opent en direct de mogelijkheid krijgt om Arabisch te selecteren. Vervolgens kan deze bewoner alle relevante informatie ontvangen in het Arabisch, inclusief berichten van beheerders. Wanneer de beheerder antwoordt in het Nederlands, wordt het bericht automatisch vertaald naar het Arabisch, waardoor de bewoner de communicatie probleemloos kan volgen.

Ons gepersonaliseerde en toegankelijke communicatieplatform draagt bij aan het versterken van de relatie tussen bewoners en beheerders. Het vergroot de transparantie en vermindert misverstanden, omdat bewoners in staat zijn om de renovatie van hun woning op de voet te volgen en vragen te stellen in hun eigen taal. Het resultaat is een soepeler en efficiënter proces, met een hogere tevredenheid onder de bewoners.

Het gebruik van onze bewoners-app in zeven verschillende talen heeft vele voordelen. Ten eerste zorgt het voor een verbeterde communicatie tussen beheerders en bewoners, ongeacht de taalbarrière. Ten tweede verhoogt het de betrokkenheid van bewoners, omdat zij op de hoogte blijven van de voortgang en de mogelijkheid hebben om vragen te stellen. Ten slotte draagt het bij aan een efficiëntere uitvoering van het renovatieproject, doordat bewoners beter geïnformeerd zijn en hun input kunnen geven.

Al met al biedt ons digitale bewonersplatform met de automatische vertaalfunctie een innovatieve oplossing voor het overbruggen van de taalbarrière in projecten. Door bewoners in staat te stellen de relevante real-time informatie in hun eigen taal te volgen, creëert ons platform een inclusieve omgeving waarin iedereen effectief kan communiceren en betrokken kan zijn bij het renovatieproces.

Bekijk ook

Altijd in contact, ook tijdens de bouwvak: je doet ’t met Cobee

Altijd in contact, ook tijdens de bouwvak: je doet ’t met Cobee

14 augustus 2024

Contactpersonen aan projecten koppelen: je doet ‘t met Cobee

21 augustus 2024